Scchh.. Det är en hemlis !

Efter vissa omständigheter, så har jag fått en ny knäpp vana!
Och den är väldigt väldigt PINSAM! men who cares? ;') ..
Det är inte olagligt att vara tönt ibland! Såå... iaf
- Jag kan knappt sova utan mitt gosedjur längre.. ;o fast jag är 16år!
Helt weard! lr asså klart jag kan sova utan den!, men det känns mindre ensamt .. 
så jag sover mkt bättre med den, Så nu vet ni, Jag är töntarnas tönt! ;)
 Puss på den! . Jag har haft den sen jag var typ 5år, jag har lixsom alltid älskat gosedjur! ;)

En bild från inatt, almost klockan 4! Fucking L .. ;P

Men puss! .. ;>

Och jag berättar det, för att jag har inget annat att skriva om. xd
och det kan även vara nyttigt för en själv att vara små töntig,
man ska inte växa upp aldeles för fort lix:p.

Kommentarer
Postat av: mickis

Så gölla ;)

2009-05-10 @ 15:09:38
URL: http://michaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback