PLUS OCH MINUS


 
+ Hemkomst,  anna kommer hem imorgon!! <333
+ Sängen, den bara skriker på mig alltså!
+ Inbakadeflätor, jag kan inte göra sånna, men tina kan! ;) och det är grymt snyggt.
+ Städa, grymt jobbigt att just städa, men sen när man har städat rum, så äre fett najs! :)


- Skola, imorgon är det skola igen, och det suger ju bara fucking jävla mkt.
- Redovisning, jag hatar redovisningar, uschusch!!
- "Pauser", när man inte har varit med en på ett bra tag, det är verkligen tråkigt.
- Sova ensam, det är jätte tråkigt. fast om man ska sova med nån, ska det helst vara en kille ofc ;)

DAGENS TUMMEN UPP: jag försöker bli mer posetiv, näre gäller vissa saker.
DAGENS TUMMEN NER: är att det inte blev nån L idag! :( 

min hiss:  gårdagen, så grymt kul jag hade :) <3
min diss: att mitt hår har blekts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback