Om jag säger att jag älskar dig, så är det en lögn.





Jag kan både älska och hata dig, varje dag.
Men i slut ändan, så är du alltid din fina jag!
Du säger alltid att du inte duger, på nått sätt.
Men ändå vet du att jag skulle kunna göra allt,
Bara för att ha dig nära mig, och känna din närhet.
Du är bättre än du tror, o du är bättre än du var.
Det borde jag veta, för jag kände ditt gamla jag!

Ni är väldigt lika, men den nya du är mkt mognare,
Mkt mer omtänksam och tänker mer på vad du säger.
Jag tycker om den person du blivit, även ifall jag klagar.
Det är nog för att jag altar, hur du varit tidigare dagar.
Men du är jävligt fin, även om du inte är min.
Och även ifall du vet hur man kan vara ett svin.
Du betyder ändå så himla mkt,
Så mkt att jag får ångest.

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Hej Jenny:) hur har du det? Vilken fin header du har!! har du gjort den själv? Kanske du har lust å hjälpa mej;)?

2009-05-26 @ 16:15:27
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Hej Jenny:) Hur är det?? Vilken fin header du har!!! har du gjort den själv?? kanske du vill hjälpa mej;)? kram

2009-05-26 @ 16:16:24
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback