Måndag

asså nu är det måndag, igen. Usch.
Känner verkligen inte taggen för skola! , för flera skäl.
Har den förbannade redovisningen idag,
har inte sovit tack vare den! .. ÅÅÅH.
Men kmr vara skönt när man gjort bort den! ,
Nu är det väl vecka 22?, antar jag. Och det betyder alltså att det snart är sommarlov :D
Det är typ 3veckor kvar! , om man räknar med den här veckan :p .. Fast lite mindre.
Jävligt skönt alltså! , och sista veckan är helt slappt typ :)

Det som måste göras innan är:
* Omprov
* Köpa examens kläder&skor
* Sola iaf en gång till
* Färga håret
* Planera examenskvällen
* Planera examensmorgonen m. Sofie :), du har väl inte glömt?
* Kmr inte på nå just nu;)

Måste typ dra nu iaf, har tid på ungdoms klockan 8, så jaa:p
Sen måste jag gå ändå
Till pitholm! Fysate,
Kmr verka i benet.. Men aja. pusstjao!!

Hejn är mina sår från lördagen. Förbaskat!.
Det stora blåmärket, gör ont nå jävulst.. Svullet och ömt :(.
Det sitter på sidan av låret, och de gör typ ont varje gång jag går.Eller tar på de!
Det suger verkligen.

[Typ careface! ;D]


Kommentarer
Postat av: Sofie Markström

klart jag inte glömmt :D <3

bilderna -> ajaj ://

2009-05-25 @ 16:52:53
URL: http://sofiieem.blogg.se/
Postat av: jojken

vad bra!! :):) <33.

Jaa.. de gör fucking ont ;(

2009-05-25 @ 22:25:46
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback