Liten uppdate såhär på natten! ;D

Hejsan! jag var hemma idag med, eftersom jag fortfarande kände mig krasslig och sjuk,. suck!
så idag har jag mest tagit det lugnt och så. Har även hunnit köpa snarra o chirre! , och även ett nagellack, som var lite weard.. men de var från dollar, så de förklarar saken! :) .. haha! jag har även köpt ett par fräcka brillz ;) .
som jag troligtvis kmr bära nu när de typ är början på sommarn. Nu är ja iaf grymt less på att bara vara inne,
så om jag inte har nå feber imoorn och känner mig piggare, lätt att det blir att vara med tina då!! :D <33
You knöööw.. skvaller baby! ;')

Kommentarer
Postat av: Blondii - På väg mot toppen!♥

Känner du dej inte instängd när du solar så länge? :p

2009-05-21 @ 12:59:28
URL: http://blondicious.blogg.se/
Postat av: jojken

nejnej! , det är ju så himla skönt att sola, så man tänker inte på de :)

2009-05-22 @ 02:15:25
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback