Lite tidsfördriv såhär på dan.

Har du kramat någon? Absolut!
Har du hatat någon? Jo det har jag,
Har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ja självklart.
Har du varit kär? Jo
Är du kär nu? Nae, inte kär precis.
I vem? Mancherreee (a) ;')

Kan du vissla? Haha, inte riktigt. Typ nästan iaf ;>.
Äger du en dildo? Faktiskt inte, äkta vara ska det väl ändå vara? ;)
Äger du en mascara? Japp
Äger du mer än 5 olika Foundation/puder produkter? Jag vet inte.. kan hända.
Är du fjortis? Enligt vissa kanske, men vi alla är väl det ibland! ;)
Är du bisexuell? Nä, det tvivlar jag starkt på.
Har du över 10 bhar på dig just nu? Antagligen inte.
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? Jo, fast mest för äldre faktiskt.
Kan du köra skoter? Jodå, jag är kung! :D
Kan du leka apa? Vadå leka? jag är ju en (H).
Är du brunett? Nja.. har typ mörkbrun/svart hår för stunden så!.
Är du blond? Ja, min naturliga hårfärg är ju blond så.
Har du haft snaggat hår? Nej!
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Så vig är jag nog inte :D, och spytt har jag inte gjort sen jag var liten.
Helt seriöst vad har du på dig för underkläder? Bh och boxertrosor, intressant ens?
Vet du vad oral/anal sex är? Japp.

Senaste?
Vem fick du sms av senast? Tina
Vem skickade du sms till senast? Tina
Vem ringde dig senast? Eddin.
Vem pussade du senast? Hm.., Jossan kanske? ;P
Vem kramade du senast? Typ amanda.
Vad drack du senast? Vatten ;>
Vem var din senaste KK? De vill du allt veta (a).. Ingen faktiskt.
När däckade du senast? Har aldrig däckat av alkohol iaf.

Första bästa kompis: Johanna
Första bil: Min barbiebil
Första kärlek: Adam sku jag tro.
Första husdjur: Smulan, en kanin.
Första semester: Skeå typ.
Första köpta skiva: Ingen aning faktiskt.
Första piercing: Öronen ofc.
Första konsert: Ingen aning

Sista filmen du såg: Honey
Sista ringda telefonsamtal: Jag ringde min mor
Sista bubbelbadet: För cirka ett år sedan.
Sista spelade cd: lyssnar inte på cd längre, typ.
Sista kyss: Dedu :D
Sista gången du grät: Någon dag sen typ.

Dejtat en av dina bästa kompisar: Njae.. beror på hur man ser de.
Blivit arresterad? Asså de beror på hur man ser de, blev tagen av polisen för fylla iaf.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja.. Inte kär direkt. Men tyckt nån varit otroligt snygg.
Fått ditt hjärta krossat?: Ehjå.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nä inte det inte.
Haft ett one night stand? Nae.
Busringt till nån? Menja! , flera ggr. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback