Jag saknar dig så jävla mkt.

Jag saknar dig Sofie, som bara den!
Vi pratar knappt längre, vi hör inte av oss helt enkelt.
Du har din stoffe, visst. Men man kan ändå höra av sig,
Jag är inte hlr så bra på att höra av mig, men de är för att jag inte tkr det är nån större ide,
Eftersom du knappt har tid iaf. Om vi ska prata, så är det jag som tar tag i de, dessutom.
Jag ringer,smsar och säger hej först. Men inte en gång på snart en månad, har du börjat.
Jag har ingen aning varför, och jag orkar inte prata om det så mkt hlr.
För jag vill inte tappa dig sofie, fast det känns nästan som att det är kört vissa stunder.
Du är en underbar tjej, som jag älskar jätte mkt! Och inte vill vara utan,
Just drf skriver jag hejn inlägget.. för jag saknar dig så jävla mkt,
Och orkar inte tjata på dig.. ;/ men jag måste få hejn sagt..
Men det är upp till dig nu, hur det ska sluta mellan oss!
Fortsätter du att "skita" i mig, då är det väl kört för våran del.
Men jag älskar dig, du är guld! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

jenny :(:( jag saknar dig med ! förlåt för att jag inte hört av mig, jag vet att jag är jätte dålig på de... men sen har jag itne varit på skolan så mkt heller så jag har inte kunnat vara med dig där :( men jgs har det skitjobbigt med skolan nu, jag hinner knappt med och stannar hemma från skolan för att kunna plugga och göra hemuppgifter.. jag älskar dig! du är en utav mina bästa vänner och jag vet att de har varit att jag varit mkt med stoffe men det är ju bara att du är med oss? stoffe har inget emot dig, han tycker du är snäll och han tkr också att du kan vara med oss istället för att vi ska glida isär. Att glida ifrån dig är de sista jag vill :'( och nu har jag inga sms eller pengar, så jag kan inte höra av mig till dig .. :/ men du kan ju ringa ? Du vet att jag älskar dig gumman, och jag skiter inte i dig, ;( men vi hittar på något nån dag, lördag kanske ? om du vill .. kram

2009-05-21 @ 10:55:18
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback