Ibland när jag tänker på dig..

Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig, så känner jag ju mina tårar faller ner för kinden.
Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig, så känner jag ju mina tårar faller ner för kinden.

Jag tänker tillbaka, lägger en tanke, på tiden som varit, jag fuckade allting.
Minnena dom vände, du finns inte mer, kärlek är dött, kan du sänka nå mer?
Tiden passera, minnen finns kvar, jag tänker tillbaka, på det du och jag, gjorde tillsammans,
Du vet vad jag menar, allt jag har sagt har jag faktiskt menat. Men tiden den vände,
Det finns något bra, i det som vi gjorde det minns jag idag.

Det enda jag har kvar, är det finaste jag har, det är minnena med DIG,
och dom kommer alltid leva kvar. TackTack och adjö, jag minns nog en del,
Men hejdå min kära, vi finns inte mer.

Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig, så känner jag ju mina tårar faller ner för kinden.
Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig, så känner jag ju mina tårar faller ner för kinden.

Jag har så gott med minnen idag, vill ingenting annat än att ha det så bra.
Saker vi delat, dom finns inte kvar, så ge mig en chans, jag vill säga förlåt.

Dom gånger jag sårat, sårat och brutit, ett löfte jag svurit på att alltid vara trogen,
Dom gånger jag ljugit och sårat dig, men är inte samma människa, jag lovar dig.
Saknar dom stunder vi skrattat och myst, hatar på tanken att du skaffat en ny,
Det krossar mitt hjärta, att veta om, alla på bilder på oss, har du raderat dom?

Har du glömt all den kärlek jag givit dig, Trots alla gånger jag svikit dig,
Är du den enda, du är värd att förbli, ängeln från ovan, du är mitt liv.

Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig, så känner jag ju mina tårar faller ner för kinden.
Ibland när jag saknar dig, så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig, så känner jag ju mina tårar faller ner för kinden.

TackTack och adjö, jag minns nog en del,
Men hejdå min kära, vi finns inte mer.

Har du glömt all den kärlek jag givit dig, Trots alla gånger jag svikit dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback