Hallu.

Har "just" kommit hem från Tina, ma beby.
Det var helvetes kallt att köra hem, fysate! .
Idag har vi varit på båthamnen med sunkan,micke(?),mohammed och även rasse,
vi gjorde inte mkt. jag och tina blev typ sönder mobbade (aa).. hahaha! <33
sen for jag och tina till stan för att vara med eddin, som även var med nån carro och minimi.
Vi gjorde absolut ingenting typ, satt på nå jävla bänkar på södra, typ kul liv.
haha, och den enda som prata var eddin, hahaha så sött ;P.
sen for jag och tina och åt på bigboy, sen for vi till henne, och prata om massa skit :( ..
och sånt.. helt sadface.
aja, nu ska jag iaf gå och lägga mig, för är fett trött.
Turen hem var då verkligen inte bra för mig, eftersom jag fortfarande är små sjuk..
jadu, man får väl skylla sig skälv.
Nu blir det sängen för mig, ska upp tidigt imoorn för att rida med tinis! , fett najs :)
puss och kram, lejda fan! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback