Haha, hur mkt går det att byta ner sig?

Jadu, det blev ingen ridning. och det blir troligtvis inge partajj hlr, men jag hoppas på imorgon åtminstånde! .
Vi ska nog vara med sunkis och dom ist! ;) haha..

en fråga, hur mkt kan killar byta ner sig egentligen?
Dom har fina tjejer, sen dumpar dom sina tjejer och skaffar sämre tjejer, och sen ännu sämre och sämre..
Jag förstår inte hur killar tänker, helt serrri. Jag vet jävligt många killar som gör/gjort så, och det är fett konstigt..
Eller visst, det kanske bara är sämre i mina ögon. Men Jag tror jävligt många håller med faktiskt.
Fast det är klart, det är väl nå fint med varje människa. Men om man har världens finaste tjej, hur kan man då vara otrogen och byta ner sig typ tusen steg? ;o. Det är inte logiskt.. Fast om man har en tjej som är för bra, då kanske man byter, för att man söker bråk, eller? .. Jag hade gärna velat vara kille för en vecka, bara för att se, hur ni killar tänker och tycker. För det är verkligen förvirrande. Vi tjejer är oxå tjorviga, och så. Men ändå. De flesta tjejer byter då inte ner sig, vi letar bättre killar, med klass ! ;) .. hheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback