Gårdagen.

igår var jag och grilla med: tina,björn,jossan,viktor, sen kom även massa andra folk, som tex: amanda,rasse,stralle,ante,jimmy osvosv. det var riktigt mysigt och trevligt.. fast även jävligt kallt!
haha, vi fick några åskådare, på typ 6pers, när viktor och björn höll på att fixa mer ved.. ;D haha! iaf,
efter vi var där på munkskolan och grilla , då for jag amanda och tina till tina , och gjorde inte så mkt,
vi bestämde för att köpa godis, så vi körde in till tio till tolv, sen for amanda hem, och jag stannde hos tina ett tag,
vi pratade mest o sånt, sen for jag hem och sov i min underbara säng.

Här kmr massa bilder från gårdagen:









puss på er alla! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback