Gårdagen blev lite mkt. ;)

Haha! , det var fett kul igår ändå, fast jag minns fan inte allt :|.
Jag kmr ihåg att ja börja se suddigt o att ja pissa överallt.. hahaha, pinsamt.
Jag har iaf ett fucking blåmärke på benet, från vad vet jag inte,
tror det kan ha varit från nå slags tak. Har iaf skit ont, spec. när jag går, typ små haltar ju.
Det är alldeles svullet dessutom,. inte najs.
Aja nu ska jag plugga, tills tina kmr hem från sin farbror lr nå sånt.
Då ska vi till stan, o vi ska sola. Eller iaf tina, ja har ju inga pengar än.
Får dom imorgon! , Fyfan vad jag ska shoppa då alltså.
Måste förfan köpa examens kläder oxå!! shiiiiet ;oo
Har även redovisning imoorn ;o, sku jag tro iaf.
Inte kul!! , och ska till ungdoms på morgonen , kl 8.
M skiit kul. Aja, SNART är det sommarlov!
Gud vad jag längtar! , :):) . Ska ha kul varje dag har jag bestämt! ;D
haha, jaja. nu måste jag verkligen plugga. pusstjao.

Kmr bilder me onyktert tillstånd! ..
Kmr bilder från karin sen, säkert.










vår fyllechaffis! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie Markström

knasigt (; kulig kommentar du skrev inatt gumman :'D hur mår du idag ? =)

2009-05-24 @ 20:59:37
URL: http://sofiieem.blogg.se/
Postat av: jojken

haha, jaa visst ;).. jag mår bra ! :D var lite snurrig i morse, men det har gått över :) <3

2009-05-24 @ 23:03:27
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback