går till 4a imoorn ;o..

hejsan!
eftersom jag inte uppdaterade nått igår, så tänkte jag göra det nu!
igår körde jag till munk, för att sola med tinis och amanda!
det var jävla skönt! och nu är jag pank, haha ;) .
men jag blev iaf brun! :) , har en "starkare" rand nu ;) ..
sen efter det for vi till amanda , och var me henne, jessica,sofie,moa :):)
vi spelade kort osv, sen for jag och tina hem.

jaa.. idag, då gick jag på stan med mikkis<3,
vi hittade massa fina saker, vill shoppa som faan just nu!!
jag älskar kläder, spec. nya kläder! , haha :)
hon köpte iaf två leggings, skit snygga! raur! ;)
avis.. :( , haha. iaf sen for jag hem och åt, sen somnade jag på soffan.. (ovanligt.. )
sen har jag sett desperata hemma fruar osv,
och vet ni?! imorgon ska vi egentligen gå till 2, men vi ska träna våran pjäs, Robin Hood,
från klockan 2 till minst 4 ;oo ..
och jag har en mening att säga.. så jävulst drygt!!!! ;oo uschblääh.

jaja, ska iaf springa in i duschen nu :)
ni får ha de! , pussss.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback