Fredag, jippie !

fett jävla najs med fredag! slutat förfan typ tjugo över 1 idag oxå :):):):):)
eftersom vi skippa lunchen och börja hkk;n tidigare :) fettnajs!
vi gjorde kycklingwook med nudlar, jävla gott!
sen efter de for jag hem, och såg oth, sen somnade jag.. som vanligt.
tina försökte få tag i mig, men jag bara sov. haha :) sorry baby ; ) .
men nu har jag iaf vaknat ;) .. eller för ett tag sen men jaa.
ska äta grillat till middag, helt jävla mums! :)
sen ska jag till munk och typ grilla med nå folk =) , eller hure nu var.
sen ska jag och tinis till stan eller till anders, och vara med typ dom :p
tror det kmr bli en lyckad kväll faktiskt! :)
även fast mitt humör inte är på topp.
den största frågan är, vafan ska jag ha på mig?
jag har just nu sköna mjukiskläder<3,
men vill vara "fin" ikv, eftersom det trotsallt är fredag ;) hahaha.
såå.. ingen aning vad jag ska ha.. kanske blir nå jeans och nå,
känner nästan för att ha kjol lr liknande, men det kmr säkert vara för kallt sen.
och kändes samtidigt jobbigt :p , så jag skulle nog tro det blir nå jeans och linne, lr liknande! :)
fast vilka jeans då? .. hmm. får klura ;)   jag har längtat lite efter ett av mina jeans, som är typ stretchjeans, och inte så viga ner mot fötterna, love it! . hahah, intresseklubben antecknar för fullt nu antar jag ^^
äh, ska iaf fixa mig nalta nu, sen äta och så.
slynas och horas.
ha en trevlig kväll allihopa :)
hugs and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback