Den fulle mannens ord är som den nyktre mannens tankar.

Vad tror ni? är det sant allt man säger i fyllan?
Säger man sanningen?, det man tycker och tänker?
Eller är allt bara babbel?, Ska man verkligen ta en som är full's ord på allvar?
Säger man verkligen sanningen? , eller hur är det.

Själv så tror jag att man kan säga vissa saker i fyllan, som man aldrig sku kunna säga nykter.
Asså typ att nån är snygg, och sånna saker. Jag tror inte allt man säger i fyllan, är sant.
Det behöver inte alls vara så som man säger, och man behöver inte alls tycka så som man säger hlr.
Men jag tror på att alkohol får folk att tala, det tror jag starkt på!
Själv så är jag blyg, jag säger inte vad som helst till ngn utan anledning osv, lr kan hända att man "skriker" nå lejt ifall man är på sjukthumor, men asså, jag blir mkt modigare när jag är full, jag kan prata med folk jag inte ens vet vem det är.
Och det tkr jag är väldigt bra, eftersom jag hatar att vara blyg, så är det som ganska skönt att kunna prata lättare av alkohol. Fråga mig inte vrf, för jag har ingen aning. Men på det sättet är ju alkohol bra iaf! , men jag tar då inte allt folk säger i fyllan, på fullaste allvar. Men visst, det flesta saker är kanske sant? , beroende på vem det kmr ifrån! ..
Haha,.. aja har just tagit en lång och väldigt VARM/skön dusch, och ska nu lägga mig,så godnatt NU!
hugs and kisses,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback