Babyhud. ;')

hallu, jag har nyss duschat , väldigt skönt! :)
och jag passade även på att raka benen, så har nu babylena ben, som anna brukar säga att jag har! :)
eftersom det är fredag imorgon så ville jag ha nyrakade ben, lal.
haha. jag ska nu föna håret/torka håret, och sedan lägga mig för att se en film :)
och E kanske även ringer, det vill säga, om jag ids. haha, grymt jobbigt när man ser film ändå :p
för då lyssnar man bara på en av de ;D . men ska iaf säga godnatt nu till er alla, så godnatt :) hoppas ni haft en bra dag!
hugs and kisses

kmr även några bilder från testerna ja gjorde.. ;')

jag som trodde jag var emo, cutcut :p (aa)

klart jag blev stålmannen, så stark som jag är! :)

mohahaha... ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback