14Maj.

hejsan!
idag har jag då varit på skolan, dryyyyg dag som vanligt.
är grymt less skolan nu och känns som om skoldagarna gör mig sur :p haha.
iaf, på lunchen satt jag,my baby tinaa,amanda, och jessiiica mitt på skolgården, på gräset. :D
haha! så jävla söt du var baby ;).. tina hade lixsom två tofsar på huvve, helt bedårande ;-) <3'
iaf sen var det massa jävla lektioner och bläblä.. nu har jag tyyp nyss kommit hem och är grymt grymt trött.
funderar på att ligga och se ett avsnitt av oth, duscha,och sen kanske jag ber L komma, eller ngn annan , beror på.
eller så blir det en softarkväll. men shietthesame. imorgon är det iaf fredag, alltså HELG.
så jävla fucking skönt alltså!! :):):):):):) <3
Hur ska ni spendera eran helg ? =)
själv ska jag säkert vara med tina, anna eller ngn. haha!
några bilder från dagen -->

som sagt, helt bedårande!

haha! sötnos <3 ;)

baby, you are fine, so fine! :) <3333

jessica, helt söt! :)
 
kanske kmr upp en liten uppdate om min måndag sen! , eftersom jag har bilder och sånt från då! : )
ska iaf dra nu, hade bäst!
hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: sofie

såsöt tina ! :D

2009-05-14 @ 17:27:14
URL: http://sofiieem.blogg.se/
Postat av: tina eriksssson

jag svär, jag ska döda dig!

2009-05-14 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback