when others doubt you still believe.

hejsan.
blev en myskväll idag då :p, haha, en lördag:o omg ;) jaja,
glömde bort att anna var i göteborg, haha :(
suuuug! :(   tåritåri.. aja, jag åt taco idag :D , och sedan gjorde jag kycklingsallad,
som jag nyss ätit lite av :) , ska äta mera imoorn ;);) huh.
skiit gött! :D , ska be mamma färga håret imooorn, lr nå;o
är så grymt less den här färgen, bläääh ! ;) haha.
jo, jag såg även melodifestivalen, och blev grymt sur, när ja trodde " SNÄLLA, SNÄLLA"
sku vinna -.-, ojoj, vilken jävla sämst låt :o , det skar ju förhelvete i öronen, morr!!
fast som TUR VAR , så vann hon INTE!!  , fast jag tyckte ändå fel vann ;> , jag tyckte att " Baby godbye " skulle ha vunnit :)
den har typ fastnat i huvve nu ;> haha. dom var som söta när dom uppträdde oxå ;)
aja, nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver me D :')  haha, han är som så härlig!
han är int dryg på msn, som de flesta heller ;D haha.
jajajjaja! , jag orkar fan inte skriva nå mer, blogg suger numera. blääh :p
hade, kisses


egobruden.. lal ;-)

Kommentarer
Postat av: terese

sv; men jaaaaaa :o

2009-03-15 @ 17:06:49
URL: http://tereselu.blogg.se/
Postat av: mikkan

jag älskar dig sötis

2009-03-15 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback