söndagar är förjobbiga -.- ;ooo

hello people ;D ,
jag har typ "nyss" sett nått nytt(?) program på tv ;D , de var väl hyfast men men ;D
aja, sen for jag och mamsi på coop och köpte väldigt efterlänktad hårfärg :):) !!
det blev en blond och en svart ;> . eftersom de flesta tyckte att jag sku färga svart, så blire de ;)
jag har tänk färga det svart då, och göra nån blond slinga lr någe i luggen :) , he blir nog najs ;D yeye.
är så grymt less min hårfärg ;oo , det blir nog till att köpa hårförlänging längre fram oxå :) (Y)
aja, nu ska jag se film och sedan sova :) , ska till tandläkarn sen till skolan, buuuhhuuu. !! jag HATAR verkligen skola ;oo aja, kisses


det var faktiskt x-tra pris :') (Y)


jag älskar sofie markström! :)

puss på min älskade amanda!, du är så jävla mkt för mig <3333
SAKNAR MIN ANNA ! :( <33

Kommentarer
Postat av: michaela

diss :(

2009-03-09 @ 11:34:33
URL: http://michaelae.blogg.se/
Postat av: sofie

älskar dig jennnny :) <3

2009-03-09 @ 22:54:37
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback