måndag betyder skola. hata måndagar ;o

hejsan!
innan jag gick och la mig tog jag en ipren, för att jag börja få ont i magen,
men den hjälpte inte alls. jag har legat hela natten och haft ont, o försökt sova,
men blev bara några minuter här och där, fast är ändå inte så trött. men det kommer nog ikväll..
fast har mindre ont nu iaf (Y),. ska tvinga mig själv till skolan,  även om jag inte alls känner mig kry,
känns som om jag vill spy, så vi får hoppas det är god mat idag, så jag iaf orkar med denna dag.
uppdate maybe later, kisses

jå btw, det blev ingen empa igår, för nå personliga skäl..
så saknar henne fortfarande massa!


pdol. - jag,empa,karin

öjebyn och sofie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback