JAG HATAR ATT VARA SJUK, nu vet ni.haha ;D

bläääh. har inget att göra eller skriva om, eftersom dom senaste dagar endast har varit hemma dagar, såå ;p
tänkte svara på lite skit ist ;) såå enjoy. ^


jag just nu :(:(

Vad heter du? Jenny
I mellannamn då? Margareta.. o.O 
Dina smeknamn? Jadu, vissa kallar mig jojken iaf ;D
Vad spenderar du dina pengar på? Typ olika , men typ mest kläder?.
Antal kuddar i sängen? Haha, 8stycken,och vissa är dubbla ; )
Är du allergisk mot något? Nae
Har du haft sex idag? Ne
Nästa mål i ditt liv? Jag har inget liv :)
Hur svarar du i mobilen? Typ hej eller hallå?
Vem ringde du senast? Sofie ;D


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:
  Jag så klart! :)
Såg dig gråta: Amanda..
Fick dig att gråta: Dedu ; )
Du gick på bio med: Jadu, eftersom vi har hemmabio så blire typ aldrig, så ingen aning:p
Du gick på stan med: Ehm, sofie tror ja då ;o
Skickade ett sms åt dig: Eddin : )
Sa att du var söt: ***** ; )


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jo
Bråkat med ditt husdjur? Nae, ganska onödigt ju;P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej, som tur är :o,

SAKER
Tar du droger? Eh näääää!! :o
Vem är din bästa vän? Anna <3
Vad är du mest rädd för? Mörker, Ensamhet, Saker i mörkret ;oo,
Vilka kläder sover du i? Olika, men typ trosor o tröja lr nå ;D
Vart vill du gifta dig? I kyrkan :)
Vad hatar du verkligen? Att vara ledsen och må dåligt, typ
Har du varit kär? Mjå
Gillar du att ha folk omkring dig? Jå, men även skönt att vara själv till och från
Några piercings/tatueringar? I näsan, läppen och öronen ;D,  Inga tatueringar, men vill gärna ha :)
Vill du gifta dig? Jo säkert de, men inte än
Vill du ha barn? Jodå, men inte än

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? Hmm, tror inte det iaf
Köpt någonting? Nae
Varit sjuk? Jopp :(
Sagt "jag älskar dig"? Jo
Velat säga till en person att du älskar den? Räknas kompisar?
Träffat nån ny person? Nae, typ inte
Saknat någon? Jå,
Kramat någon? Jå tror de iaf.
Kysst någon? Nej


SENASTE
Låt du hörde: Danish - Jag mår inte så bra
Film du såg:  Räknas serie? , isf O.C :) <3
Sak du stal: o.O
Mat du åt: Makaroner och köttfärsås
Människa du slog: Jag slåss inte ; ) ..
Stora bussresan? Hm, Jokkmokk resan med skolan typ. haha
Långa telefonsamtal: Inte så långt, men med sofie typ ;D
Dusch: Idag, typ nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback