hejsan på dejsan.

jag har just klätt på mig, det blev ett par jeans från gina tricot och även ett svart o ett vitt linne därifrån.
fråga mig inte varför jag har dubbla linnen, för det vet inte ens jag ;> haha.
jag känner bara för att ha de ibland ;D huhu, nu väntar jag på middag, och ska snart börja fixa mig :')
sen blire munkan te tinis =) , vad vi ska hitta på, det vet vi ej, men nått blire nog ;> . haha.
jag är då jävligt tärd , har sovit lite nu på lovet, konstigt nog ;o jag brukar sova halva dagarna typ ;d ,
haha.  shiet the same,. jag är iaf vaken nu , de är huvvesaken ;') .
jag funderar hur jag ska fixa mitt hår idag, känner för nå nytt, men jag vet inte vad;d
kanske lockigt? :p , vem vet :)
bild på outfit kmr kanske sen, kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback