Frida Wiklund Är Dullig :')

jennylöfqvist, :'/ säger:

ska vi tävla?

- frida säger:

om vad?

jennylöfqvist, :'/ säger:

den som hinner först till linus, får en fylla
- frida säger:

HAHAHAHA!

- jennylöfqvist, :'/ säger:

hahaha ;>

då vet vi iaf vem de är längst till

- frida säger:

om du går dit och jag får skjuts, då vinner jag

- jennylöfqvist, :'/ säger:

, då flyger jag dit med mina vingar

- frida säger:

hahahahahhaha!

- jennylöfqvist, :'/ säger:

då vinner nog jag

- frida säger:

då flyger jag dit i mitt taco-skal

- jennylöfqvist, :'/ säger:

hahahhahahhahaha !!!
- jennylöfqvist, :'/ säger:

då svävar jag dit i mitt ufo

- frida säger:

då åker jag helikopter dit i min godispåse

- jennylöfqvist, :'/ säger:

men då åker jag båt dit i min säng

- frida säger:

HAHAHAHAHA!

då..

hm..

simmar jag dit i min cola

- jennylöfqvist, :'/ säger:

gott ,hahahaha.

- frida säger:

jaa

- jennylöfqvist, :'/ säger:

då joggar jag dit i mina string ;)

- frida säger:

HAHAHAHAHAHA

- jennylöfqvist, :'/ säger:

haha,klå det du! :)


fast, det kunde hon inte ;)) hahahaha. sötnos<3 , vi är gode bäng ifall nån undrar ;)


Kommentarer
Postat av: friiiiiidaaaaaaa

HAHAHAHAHAHAHA!

ja, men du är ju som du är.. dum i huvet! :)

men jag älskar dig ändå, lillskit ;M <3

2009-03-06 @ 18:11:40
URL: http://ffriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback