fredagar är det bästa på hela veckan, helt klart!

hejsan!
idag fick jag vänta på skolan mer än en timma på päpi, han höll på me skotern -.- ;oo.
aja, sen till slut hämtade han mig, haha, jag höll jävlat på att somna där i soffan ;)
så när jag kom hem, la jag mig och såg two and a half men,
och jag vettefan om jag gjort nå, eller inte, men jag fick nå fruktansvärt ont i höften när jag kom hem :S
jag haltar typ när jag går ;ooo . helt cepe typ :S ,
jag tänkte ju fara till rb me mikkis<3, och chäjka låss ;) , men eftersom jag har så ont så pallade jag faan inte ;o,
och så äre ju bara Rb, ^^. det hade varit en annan sak om det vore hortlaxdiscot lr nå ;P haha.
aja, jag sitter iaf och väntar på maxmat, gött! .
faast, såå jävla fettt. uschnej, måste sluta äta skit mat :S , o börja träna.
nån som vill börja träna me mig? i öjebyn på gym :)
annars så blire nog till att börja gå med mina värsting stavar ! :) , hehe
eftersom det typ var ett år sen jag använde dom sist ;o, dom står bara där i garderoben och länktar ut!
faan att jag hade ont, annars hade jag faan tagit en tur med dom :) , jag fick så himla lust!
jävligt skönt att gå ibland faktiskt, fast skönare när det är sommar, det är så kallt numera.
aja, nu kom maten! vi hörs, hade!
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback