Besök på solanderskolan! ; )

yeye, jag och sofie tog bussen till solander, haha! OJ SÅ KUL MAN KAN HA ;) (A) <3.
där träffade vi massa folk, och typ hängde ;) haha.. vi blev även utskickade flera ggr, men det stoppar inte en sofie och jenny inte :D:D, haha! fast sen hade stoffe,tobbe,jens o dom typ lektion, så då gick vi och köpte glass o platsskedar! hahahaha. <3 och sen gick vi tillbaka, eftersom dom då hade slutat, och då var vi där ett tag till,
stoffe o sofie mös i snön? , tobbe var allmänt knäpp och jens helt normal, medans jag hotade med hårspray ;) yeye.
kortfattat^^.. tobbe blev iaf rädd för mig, haha, jag är ju biff så ;) !
aja, vi gick till sporthallen, så töntarna fick träna lr nå shiet ;) , hahaha.
sofie klättrade upp på nån sak, och sedan gick vi och väntade på bussen och for till stoffe,
där jag,sofie o då stoffe satt i soffan och lyssnade på musik, och enbart chillade!
sen när jag fick soffan och datorn för mig själv, då fick jag massa senadrag, så jag skrek och hade mig.hahaha.
jadu, jag hade då himla kul ikväll tack vare alla sjukligheter ; ) <3

och p.s, stoffe, du måste sluta ge tobbe nå såna där saker, så han blir kokko! ; )  (AA) haha!
om de nu var du, de är frågan.. x)

bilder från dagen:


frida tyckte vi sku ta krossadchoklad, så då blev de så! och nöjda var vi sku ja tro ;)
.. typ härlig bild :p


jens,tobbe,stoffe och jag ; )

 
busiga pojkar, jåmentamefan!                       jag fick äntligen vandra i mina efterlänktade korridorer.. ; )


 
tobbew ^^ ;P                                                              jens :)


sötnos<3 :)

Kommentarer
Postat av: sofiem,

alla bilder utom en är mina din lilla tattare ! :) haha ;);) kul hade vi ! :) älskardig <3

2009-03-25 @ 07:34:51
URL: http://sofiieem.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-25 @ 07:39:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback