9mars - mysigt på schtaan tup :')

hejhej! idag började fittjävlarövskolan om -.- är redan så jäävla less!!! längtar som faan till sommarlov!! <3333
sen efter skolan for jag, amanda och sofie till stan, och mötte björn :) , som hade stuckit tidigare, jävla räka ;D haha.
vi gick på stan, sofie handlade mkt najsiga saker ;') , vi träffade på tobbe o jens, men sen gick vi vidare,
sen blev he nå jävla baarrk, o skit. är fan sur, man gör fan inte så :S , o inte mot min sofie ! jag finns för dig älsk<33 :D
aja, sen var vi då med tobbe o jens, o sku köpa glass, men he barka ju me :p hahaha. jag kunde då iaf inte sluta skratta ;> , fast tyckte ändå synd om dig s! ;) <3 tror aldrig jag sett dig så sur ;D sötnos.
aja, sen gick vi till coola sunes , jag och sofie ;D . mange och emil kom dit och gjorde oss sällskap :)
sen kom stjuufas,jens och tobbe dit :) (Y)
vi hade de goode kul ändå, tkr då jag ;o :p hahah.
tror ni pojkar har tagit nå, eller någe ;') , ni är som sjövilda ibland ! :)
haha, men kul kväll iaf :) kul o träffa nytt folk oxå .
just för att ja har vetat/träffat mange o emil nån gång, men iaf :)
haha, aja nu ska jag duscha, sen se film :)
jag är alldeles jävla sluut! har gått hela jävla dagen, ska bli skit sköönt o se film :):)
hade,!

btw, amanda, jag finns för dig, vad som än händer älskling! det löser sig ska du se ! <333


schteek mange :')


peoples :') <'3

nämen kolla, det är ju jag x) hahah. väldigt fager :p


kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback