8 mars :')


helt jävla mys ;)

godkväll.
igår gick jag på stan med minblondin sofie bajström ;') <333 hahhaha. förlåt pucko<3 ;)
vi var lite sega , så vi var i stan typ halv3? ;o, iaf.. när vi var på jc, fastnade sofie i en "kjol" tyyp? ;o ,
så vi var där ändå tills tjugo över 3, o dom stängde 3. hahaha ;> så vi var dom sista som var där inne (Y). hahaha, fettnajs (h) . jag hittade ett par jeans som jag vill haa ;o, helvete ååå. inga jävla pengar juuh! men fastna för dom :')
aja, sen gick ja o sofie en prommis hem till henne, där ja var för första gången ;o. skit fint och mysigt vare där iaf :) (Y)
senare fixade vi till oss nalta, sen kom stjuufas :') helt galen var han iaf ;) hahaha.
vi mös, såg film åt chips o de :) ganska chill faktiskt. (Y)
stoffe och sofie är grymt söta tsm dessutom! aviis (aa) .
aja, sen efter ett bra tag för stoffe, så då vare bara jag och sofie kvar, jag sov där, o  vi såg några filmer, fast sofie somna gode dirr ;D , haha. hon prata även i sömnen o gjorde saker, helt sjuk var hon. då fick ja iaf skratta innan ja somna (Y) :)
" fyfan vad läskigt ! , äru kåt lr ? " hahahaha <333 sötnos!
haha, sen på morgonen vaknda sofie tidigare än mig, hon sa jag ska bara gå på toa ;o , sen vakna ja typ en timma efter o hon var fortfarande inte kvar :|   då satt hon och såg film,haha, hon hämta mig o sa att de var läskigt ;) haha.
sen så åt vi frukost, skit gott ;) haha.
helt mysigt vare iaf. sen fixa sofie sig, mamma hämta oss och skjutsa sofie till stoffe :) , nu sitter jag här och är trött som ett as, och är små sur över att de är skola imorgon, åååh. jag pallar it skolaaa, -.- aja, nu ska jag se film lr någe, hade!
kisses


schtaan


han må int bra! :')


en egopix hära oxå ;')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback