5 mars.

idag vakna jag med amanda brevid mig, har varit me henne varje dag i 6 dagar nu ;D , fast idag sku hon på valls.
så idag ska jag plugga o sedan fara till tina, troligtvis iaf :) jag hoppas vi hittar på nå kul , tralalla ;D ,
har faktiskt aldrig varit hos hon ;o, men nån gång måste vara den första ;D haha.

igår var jag med amanda på stan, vi träffade denka och jocke ett tag, sen for ja o denka hem med amanda :) sen fick vi skjuts te munkan, där vi träffade rasse,berg,lilljimmy ;> , men vi frös som faen, o fick int komma in hos berg, så vi for och värmde oss hos sofie jonsson :) , en söt chäjj de där ;d . yeye. sen for vi te negeränget och enbart mös på :)

nu ska jag pallra mig in i duschen och sedan ta tag i plugg, så jag får fara till tinis :)

hör av er =) kisses

och jo, jag funderar starkt på att skaffa hårförlängning, vad tyck ni ? :)
fast,de blir nog om ett tag, med tanke på att jag är ganska pank ;o , men men :)

byebye.



jag kmr alltid att älska dig, no mather what. förlåt om de blir lite knas ibland, men jag har mina anledningar..
fast jag älskar dig, vad jag än säger! du är absolut en utav dom bästa jag vet! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback