25 mars, onsdag.

hejsan!
idag hade vi nationella i engelska, sen hade vi rast i typ en timma,
sen öva vi till pjäsen som vi ska ha längre fram, sen sluta vi, eller iaf resten av klassen, haha.
jag gjorde prov ;>^.. aja,
sen hämtade mami mig , vi for på staan, även fast jag var helt ofresh osv,..
jag köpte iaf en tröja och ett par mörka jeansleggings på gina, :)
sen ringde sofie, hon ville till stan, såå då kom hon och var med mig :)
så då satt vi på sunes ett tag, sen kom pekke,marie och några,
var kul att se han, haha! och han var som smått gullig ,
både jag och sofie pratade i tfn, så satte han sig vid vårat bord, tog fram mobilen och låtsades prata,
haha, så söt! ;)   aja sen kom kawrin :)(Y)., fast bara en snabbis, hon sku till en i öjebyn.
aja, sen gick jag och sofie o hämtade min väska från mammas bil, som var på coop.
sen tog ja nalta smink, sen gick vi ut och väntade på bussen till bojjn.
sen var vi med stoffe, vi satt i soffan o chilla typ, i flera timmar dessutom:p
sen bad vi bergwall komma, så då kom han,
vi såg en film, o sen helt plötsligt dök jens upp :)
aja, sen sku sofie hem, så då började vi gå mot busskuren,
fast på vägen dit, gick jag hem. yeye.
jadu, dagen har varit smått mysig :p
HAHA! ,
"Småfjortisar på toan" ;);) , jag älskar dig sofie! <3

ska gå och duscha nu, och känna mig taggad för skidor som är imoorn på idrotten, BLÄÄH.
jag hatar verkligen skidor, fast det är nog mest för att jag ramlar hela tiden, hahaha ;D
aja, hoppas ni haft en bra kväll :) , hade.
kisses

Kommentarer
Postat av: terese

sv; jag behöver pengar, och jag får ca. 4000 om jag säljer båda =)

2009-03-26 @ 20:52:24
URL: http://tereselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback