12 mars, snart fredag.

godkväll , eller snarare natt, haha;>
idag satt jag i uppis hela dagen, de var som kul ändå :)
mkt mkt mkt roligare än lektion iaf :D (Y)
och så fick man ganska mkt sällskap :) , fast där ett tag vid 2 (?) , då vare typ ingen som kom nästan :p
aja, sen for ja hem o såg filmfilmfilm :D:D , latar veckan lr vadå? ;o
imorn blire typ att vara med amanda då, och jag längtar som faan!!
eftersom jag älskar helger :D , och även amanda<3 , he kmr nog bli kuul :)
vi sku typ vara med davve och hans friends någerst? , tror ja iaf :) 
aja, duschade för ett tag sen, och ska nu se en film, o sedan sova :)
hade , kisses



jag trodde du brydde dig mer än du gör,  du har inte tid och jag orkar snart inte längre..
du säger så mkt, men vad menar du egentligen?  jag börjar typ tappa dig(? ;s) och det vet vi nog båda ??;o
det känns iaf så.




jag och fridis :) , en helt kanon bra tjej ! du får mig alltid på glatt humör bruden! <33
jag älskar dig, sötnos  ;') <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback