Yeeaah.

Dock dag 1 utan N, lite trist ändå! grymt avis på han iaf ;P
Haha!  iaf, nu sitter jag och läser fysik, bläääähhhh...
ni kanske fattar vrf jag tar en "bloggpaus" , haha.

Jo btw idag, då , eftehängde jag med mohammed på en av hans lektioner eftersom jag hade mer än en timmas hål,
haha. grymt kul vare ändå. Man fick ffs sitta på bänkarna och typ massa. haha, mohammed är himla schysst faktiskt! :)
Han garva typ åt en tjej i hans så kallade klass, haha. Så ja börja typ garva åt han, ;>.
hahaha. jani, det låter gode lejt, men hade inge bättre för mig! :D

Har lite att göra? ..
M: har du inge smink på dig?
J: nepp..
M: varför inte? har du inget smink hemma lr?
J: hahaha, jååå. men ofta jag orkar ^o)

M: *visk* hahahahaha.
J: hahahaha, så dum.
M: hon borde raka av dom ist, haha
J: hahahaha


..*våran hemlis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback