Visst ni att?..


* Jag har alltid tyckt om Britney spears, ändå sen jag var liten.
Hon är grymt bra och även väldigt snygg!
Men när jag var liten och typ avgudade henne, då såg jag en tidning,
med titeln som löd: " Britney spears är en hora" ,
jag blev chockad och bestämde mig för att inte tycka om henne längre.
Men efter en tid, då började jag gilla henne igen. Eftersom allt tidningarna
säger är inte sanning och även om det vore så, så är hon ändå bra!
Så jag gillar henne än idag! .

* Jag har ofta humorsvängningar, eller vad man ska kalla det!.
Och då menar jag inte "fejkade".. ;b

* Jag kan vara väldigt envis i vissa situationer.

* Jag vill ha ännu större bröst x).

* Jag anser mig själv som världens tönt.

* Jag har massa olika beroenden, som tex: mobilen och datorn.
Men mobilen kan jag då absolut inte klara mig utan.

* Jag hatar oftast att städa, förutom när man är på super humör,
då kan det faktiskt vara kul.

* Jag har dumpat ngn i mitt liv ;)

* Jag har aldrig varit otrogen

* Jag tycker knappt om godis, isf choklad!
Ifall jag blir sugen på nått, så äre chips som gäller!

* Jag kan inte lägga mig före 12, en vardag.
Isf väldigt sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback