Totalt slut..

Bläh. Har cyklat runt "hela" pite idag, fett jobbigt.
Bajsbläh. Så äre varmt ute, då blire bara ännu jobbigare.. =/
Äh skitsamma,
mamma ringde imorse till vårdcentralen och jag har tid nu 14.15,
ska bli skönt att höra vad det är för fucking fel! .
Jamena, det måste ju vara nå fel, eftersom jag har haft ont nu i typ två veckor?
fast L säger att jag inte kmr få kryckor iaf! , haha.
Vi får väl lita på han! :')  Eftersom jag själv inte tror jag kmr få de så!
Men men, vi får hoppas på det bästa iaf!
Men om dom säger att det inte är nå fel, då blir jag fett sur.
Eftersom det antagligen är nå fel, eftersom jag fortfarande har ont..
Aja , ska ta mig nå att äta lr nå,
ifall jag hinner!  Sen ska jag fara,

Önska mig lycka till! :)
hugs and kisses

btw, jag har då cyklat runt överallt, och jag har inte ätit nånting, så känns som om jag ska spy! ;/ ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback