Snorrreee.

Vilken svordom använder du mest? fan förmodligen
Äger du en iPod? nej, jag har en mobil
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00,
Hur många resväskor äger du? jävlat ingen
Använder du flip-flops? nee, använder zebrorna! ;')
Var köper du dina matvaror ifrån? haha, jag har inte egna matvaror i mitt rum precis..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på,
Vilken var den senaste filmen du såg? Marley and me
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? tsh, med tina ofc,
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ehm, manshoror förmodligen..
Har någon någonsin kallat dig lat? haha, typ flera ggr om dagen ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? förmodligen inte
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen, "gav" min cdspelare te mor o far.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? tinas skiva hon håller på att släppa,.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? ehjå! , de vill du allt gärna veta! D ..
När var senast någon stötte på dig? typ lördags?.. om man kan kalla de för de, HAHAHAHAHAHAHA.
Vad åt du till middag senast? vad är middag?
Använder du huvtröjor? njae, har nästan inga
Kan du vissla? nä, men jag klarar mig, jag kan annat ;)
Vem var den senaste som ringde dig? he-he, morsan
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? virvelvinden, åker den varje år!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? antagligen
Vilket riktnummer befinner du dig i? tsh, som om jag vet..
Tittade du på tecknat när du var liten?  nä, jag tittade på porr
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? ah, jag brukar mäta allting..
Hur många syskon har du? 1
Är du blyg inför det motsatta könet? kan hända, men mest för samma kön.
Vilken film kan du alla replikerna till? är ingen no-lifer
Äger du några band t-shirts? usch ne
När flög du senast? förmodligen nyss
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? haha, kmr aldrg hända
Pratar du några andra språk? engelska och svengelska, haha
Diskar du din egen disk? naee, kan väl hända
Har du gråtit offentligt? jorå
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? nej, varför lära sig nått man redan kan ? =)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja, en tatuering & en piercing i naveln
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? jamen typ.
Kan du kasta macka? det kan väl alla retarderade ungar oxå göra.
Har du någonsin varit på Jamaica? har mitt slott denna
Vad har du med dig in på bion? halva biobiljetten
Vem var din favoritlärare och varför? ingvar, han är den enda vettiga på pitholm..
Har du dejtat någon av en annan religion? nae
Vad har du för väder?  äckligt varmt.
Har du en blogg? nee, orka de..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? när jag gått de, så säger ja ! ;d
Gillar du att flyga? ingen aning
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? ingen aning
Vilken är din favoritdrink?cola vad annars? ;D
Gillar du din boende-situation? he dug i krig
Vilken är din mammas hemstad? pite(öjebyn)
Din pappas hemstad? kiruna i guess
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? hela dagen ;>..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? japp, en del
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jag är en snäll flicka
Vilken är din favoritfrukt? banan ;)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nae
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 bast
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nee
Tror du på liv på andra planeter? bra fråga.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? hahaha nån motorväg.
Tror du att Gud är man eller kvinna? kines
Vad var det senaste du åt? vattenmelon
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror på
Hur valde dina föräldrar ditt namn? vem bryr sig
Gillar du senap? aldrig
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag ork it, snorjävel
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nee
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vetinte, bonde  
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nån dildo förmodligen
Tycker du om att krama folk? jorå, de bästa ja vet, ibland
Skulle du säga att du är trendig? jag skulle säga att jag är snyggast i stan
Äger du en digitalkamera? japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? dom bästa
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ehjåå, kan få adhd..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? haha, geak.
Tycker du att du är attraktiv? tkr du?
Vad är du allergisk mot? skitsnack
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej förmodligen inte, vi måste ju äta för att överleva
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ´gaylord
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? knulladröv.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback