I like fucking..

Jag och tina for och red efter stan! , Hon red pontus och jag red tinnie, skit fina hästar!.
Det gick ändå jävligt bra, och vi red i 3 timmar! ;o ,
fett myssigt ändå! jag älskar att rida ;) .. Schh..
men har ont som sate i kroppen nu, typ i revbenen och benen osv,
och det är bara nu samma kväll.. tänk då imorgon och nästa dag;o..
kmr ju vara fucking död! .. haha, när jag steg av tinnie så höll jag på att ramla,
var så fucking stel.. men men;D .
vi har travat och galloperat, och gått ( som nu heter) ..det var skit kul!
Tinnie är så fucking söt dessutom =) .. hon följde typ efter tina hahha,
behövde knappt styra henne, men det måste vi faan göra om Tina!!
fett kul var de =)=)..
kmr massa bilder imorgon ! =)
För nu är jag cptrött, och SKA nu lägga mig!
Ska upp tidigt imorgon, eftersom jag jobbar! .. Bläeuw.
Aja, godnatttttt
hugs and kisses (K) ;) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback