Hej igen! :D

Har nyss varit hos tandläkaren! Hann även hälsa på morfar på lasarettet! :( , stackars morfar! <3
Hahaha, hos tandläkarn gav dom mig bedövning och laga ett hål, BAJJS! .
Så sen när jag kom till morfar och träffade min morbror,moster,min andra moster stina, rita, mamma,pappa osv,
då skrattade moster anna och mamma åt mig, hahaha. Dom typ garva och tyckte jag såg ut som nå stroke sjuk sak.
Att det vore jag som sku ligga ner där, haha. ? :o
Alltså, min läpp är helt fucking sne när jag ler, och det ser helt sjukt ut! hhahaha.
Så dom bara garva;P så bara drf har jag tagit två bilder, så ni får se! :)




HAHAHA! , det kanske inte syns så jätte bra, men det är iaf snett! :D ,
jävla tandläkare!! -.- typ bedövad till ögat nästan ;oo .
Aja lifes goes on ;).
Idag ska jag nog följa mamma o pappa till skeå,
För att köpa en bil! :)
Fast tyvärr en volvo ;) .. haha:D
Vi har nu två BMW, så den kmr inte passa in ;).
men skit samma! :) Jag tkr iaf den är fin! :)
Eller det ser iaf så ut på alla bilder vi fått! ;)
Och när vi far dit kan jag ju plugga i bilen, SUPER(Y).
Kmr fan få mer ro än vanligt, sku ja tro!
För datorn förstör alltid mitt pluggande!
Eller så somnar jag i sängen, haha.


Klicka för att se nästa bild
Detta kmr då vara våran "nya" bil! :)
Ändå nice? =)

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback