Godnatt eller godmorgon! ;')

Halllluuu!! :D
Idag for jag då till stan med Tina, vi träffade även Karin och Josephine!
Karin skulle sen på träning, så då hängde jossan med oss! :)
Kul att ängeligtn vara med sötkorven !! <3
aja, jag köpte då en tubklänning, lr vafan he het.
Den var bara svart och vanlig! Ska FÖRMODLIGEN ha den i helgen iaf, typ! ;D
Sen efter stan for vi till jossan, och typ såg tv och jaa sånt,
sen åkte vi coolbilen med danne och markus, till statoil. haha!
Ändå kul! (H). sen for vi till jossan igen, gjorde jävlat åssit,
så jag och tina för hem till henne, typ prata shiiet,
sen hämta mamma mig, sen har jag bara chillat typ.
Jag har även sovmorgon imorgon, till 12 ? :o .
Gaah.. fett nice ändå! Men är förbannat trött nu fan,
så kanske går och lägger mig som vanligt iaf,
Haha, juste! Till och från stan, lånade jag tinas lillebrorsas hjälm!
Eftersom ja inte hade nån hjälm med mig. Haha!!
Den var förbannat liten säger jag bara.
Hela fucking skallen krossades typ, hahaha.
Ni ska även få se en bild på hur de såg ut, hehe ;) ..
Skit snyggt!! aja,
nu ska jag typ lägga mig lr nå,
får lov att duscha imorgonbitti ist!
Jag ork fan it nu.
Är tup sur på en "ekl" person.
Puss, godnatt!


Lägg märke till att ögonen är av slutet av hjälmen typ!

Min hippiefläta! ;')

Min nya väska!

Ekl bild, jag vet!
Men blåmärket blev värre, jag lovar!
Men nu har det börjat försvinna,
men det gör fortfarande lika ont!
Så ska nog till läkarn! Helst innan examen,
så man kan gå i sina pumps! ;o

En lite gammal bild på mig, med mina älsklings mjukis! <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

härlig tå ;)

2009-06-05 @ 09:13:25
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback