Godmorgon LÖRDAG! :)

Haha, låg just i sängen och var typ nyvaken,  då fick jag ett sms av ttina, som löd:
" Snorree;)" .. HAHA! sötfjärt, Hon trodde säkert att jag sov! ;D ,
Blir nämligen väckt av henne ibland på helgerna ;P.^^
jaja, jag ska försöka kirra nå gott till lunch,
sen ska jag duscha, och sen blire att fixa sig till ikväll, fast lite senare kanske då! =).
ingen aning ifall ja o tina ska fixa oss tsm, lr var för sig, sku ha varit kul med lite sällskap medans,
men vi får se! ;D Haha, jag kmr iaf vara typ svart ikv! ;o..( "Emo nästa? ")
Jag kmr ha mitt svarta hår då, svarta skor, svart tubtopp, svarta nätstrumpor (kanske),
Haha, och säkert en svart kofta lr jacka.. Tssh xd Skit snyggt.. ^
Äh,  jag och tina kmr vara snyggast på plats som vanligt ;) ...
FÖRMODLIGEN! höhö.
nu ska jag kirra mat,
hugs and kisses


förmodligen min! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

förmodligen vanessa hudgens's! :)

2009-06-06 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback