Duktiga jag!

okey, sofie! Då får vi tagga utan! ;') he-he.

har just städat klart mitt rum, jag har damsugit,damtorkat och även skurat! =)
Jag har fan varit flitig idag!! Jag gick ju även hem från skolan, så tummen upp till mig själv för idag! (Y).
Mitt rum är nog så fint som de går just nu, iaf av min "slarvstädning" , hehe :)
får ju massor av främmande imorgon! det kmr vara ungefär 27 pers, de ni! ;) ..
Och vi ska äta smörgåstårta, super (Y). yee :)
Äh nog pratat om imorgon! , blir bara sugen på allt kul som kmr hända! ;)..
Nu ska jag ta hand om mig själv ett litet tag, sen ska jag FARA TILL TINA! -.-
VAD HON ÄN SÄGER!! ;O morrr.
Sen ska jag slagga hos sofie inatt, sen ska vi hålla på med fixx o shiet,
hehe! =) Men hör av er! , och hoppas ni får en bra dag imorgon :) ,
så hörs vi efter min aldeles egna smörgåstårta! :D .

hugs and kisses


....later anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback