Bark.

Har just gått ut med hundarna, och är redan sur fast jag inte börjat klippa.
- Total bark.
Jag väntar på att min fucking mobil ska laddas, så jag kan lyssna på musik.
För fan heller att jag tänker gå ut och slita arslet av mig utan musik !
Och vi har typ tusen gräsklippare, så vet fan inte vilken jag ska ha.
Och tänker inte be om hjälp! , jag vill vara ifred nån fucking gång.
Hejn är inte min dag , och jag orkar fan inte med nån just nu.
Kan vi inte bara få sommarlov?!
Jag orkar inte med skolan, jag orkar inte vara hemma,
Jag orkar inte jobba, blääh.
Är less allt nästan. Spec. nu,
Ska nog vara med tina sen!
Hon kan göra mig glad, för vi hittar jämt på nå kul!
Annars ska jag sitta och sura hemma för mig själv.

hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback