7juni09.

Nu är det verkligen inte många dagar kvar till examen, super skönt!
Det är väl typ 5dagar kvar? wiho! =) .
Fast det enda som suger med det, är att man måste ju sommar jobba för att få pengar,
blääh. Menmen, kmr nog inte vara så himla jobbigt ändå! :p
och en sak till jag hatar med sommaren, det är att man måste klippa gräset.
Som jag måste göra typ nu? :s , -.-
Min rygg kmr barka totalt, så har jag ont i min fucking tå dessutom.
Det kmr verkligen förstöra mitt humör idag!
Jag kmr få damp av att klippa, jag pallar inte att göra de,
och just drf ska jag aldrig flytta till nå jävla hus.
Först måste jag bo i en lägenhet i flera år, grymt skönt att slippa.
Sen ska jag köpa en åkergräsklipapre, även ifall man bara sku ha en liten gård, haha.
För jag har fan inge humör för klippning. Det kmr förstöra min fucking dag,
men men.. inte mitt fel..... -.-
aja, jag ska iaf lyssna på musik hela tiden, och om nån jävel pratar med mig, skyll er själva ifall jag skriker åt er.
kmr få damp. nog jobbigt att röra i fucking skiten. morrr.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback