2juni09.

Typ 10 lr 11 dagar kvar till examen! :D beror på hur man ser på de.
Jag slutade iaf kvart i 11 idag, riktigt fucking skönt! :)
Gjorde även bort en av mina omprov! , Det kändes faktiskt riktigt bra!
Nu har jag bara ett kvar, som jag ska göra imorgon,
så måste även plugga hela kvällen idag med!
Men efter imorgon så är det slappt som faan!! :)
GRMYT SKÖNT!   Längtar som faan till examen alltså!
:):):):) <33.  vill veta hur min o sofies fucking planer nu, haha.
Måste prata med dig sen gullet ! :') <3
Ska typ äta nu,
hugs and kisses


Du är vackrare än kristaller, hetare än solen och klart den bästa, här nere på jorden!  <3
(((((((((((((((((((L)))))))))))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback