1juni!

Fett soft med 1juni! , det är alltså bara typ 12 dagar till examen, nån mer än jag som längtar? :)
YEEE!! :D  kom iaf just hem från stan, ska ta mig nått att äta och sedan plugga hela fucking kvällen,
eftersom jag har omprov imoorn.. ;/ . Jag köpte iaf en väska idag!  Den var billig, och tyckte den var fhett med snygg ! ;D
Är iaf nöjd! :)  Tack för att du hjälpte mig tinis ;););)). RAUUUR! .
Btw, tina for även o sola idag, "IGEN"!  :oo.  haha! :) ,
men hon blev skiit brun!! :), grymt snyggt alltså! .
Helt avis. Men jag är ändå hyfsat brun så :)
aja, nu ska ja kirra nå mat! prata med min E <333
Sen plugga, smsa om ni vill nå?:p
HAHA, iaf dom som har mitt nummer ;')
hugs and kisses


Börja tänka på dig T <3 ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback