19juni - Midsommar :)

Det blev en ganska så galen kväll igår!
Anna kom till mig strax före.. 6? ,
Vi fixade oss, åt och sedan cyklade jag,anna,nina och andreas till öjebyn, till larsson!.
Där drack vi brevid elden med; emma,palt,jonas,mattias,och så vi andra 5 då..
Vi körde nå kort spel, där man skulle ta olika klunkar för varje spel, grymt kul!
Fast jag sög typ på det, så jag fick dricka hela tiden., haha!
Så blev full kan jag lova! , sen efter det grilla vi korv och så,
sen gick vi in dansa nalta, sjöng singstar, och så hoppade vi även studsmatta och sådant!
Det var riktigt trevligt. Sen när vi skulle cykla hemåt, då ramlade jag och anna med min cykel, haha!
Ovanligt,.. eller så inte. Så har sår på mitt knä nu, haha! Men jag är van att få sår i fyllan så ;P ..
Jo juste, jag ramlade tydligen i nån jävla skottkärra oxå, hahahah.
Men iaf på hemvägen, träffade vi linus och frida! , Typ helt afk men men,
Hade en riktigt bra kväll! =), det enda som sög var att tina var åt helvete för långt bort ifrån mig! ;o
Jag saknar den fucking lärkan som sate! ;D .. hon kmr typ hem imorgon!, då ska jag stå utanför hennes hus och vänta ;')
HAHA, typ! ;D.. aja, här kmr några "bra" bilder;

 
andreas,nina=)                                                                          palt,jonas,larsson! ;D
 
anna, älskling <3                                                      mina nya tights, som har blivit hål i, som me dom förra! ;D..
 
jag och anna <3                                                                  emma! ;)
 
puss babe <3                                                            matte och anna! ;>
 
hahhaha. ;).                                                                                 emma&palt, så söta! :)
 
rock´n roll! ;D                                                                                larsson och nina ;)
 
korv är gött! :D                                                                             studsmatta ;D ..
 
singstar! ;d                                                                                    "cowgirl" ;D.

HAHAHAHAHAHA, jag är nu klantig! ;o :D

Kommentarer
Postat av: Louise & Julia

Ny design ?

Kika in i vår blogg !

Kram

2009-06-21 @ 00:12:56
URL: http://designarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback