16juni.

idag har jag då jobbat, har inte gjort mkt, typ städat lite hos en tant och matat en annan,
hihi! ;D .. i princip. efter jag hade slutat for jag hem och hämtade mina pengar, vänta på att tina sku äta,.
och sedan for vi till stan, jag köpte ovanligt mkt fasktiskt! ,
kan nog bero på att det var typ bara rea idag, he-he. överallt förutom på gina typ,. hm, fett irrrii.
men köpte saker därifrån iaf, =) har fått hem ganska mkt ja velat ha faktiskt! =).
thanks T<3,  jag var ändå väldigt nöjd med mina saker jag köpt, och får ju ännu mer pengar på torsdag,
så då blire att shoppa som faan! :) , ska nog köpa nytt hår då oxå! =) SUPER (Y).

dagens inköp:
    
en väska.                                                en hög,tight kjol från Gt.

       
ett svart spets linne, från Gt.          tre armband, ett silver,guld och ett till silver.
      
en vit tubtop från Jc.                        köpte likadana tights som förut, eftersom jag slarvat bort dom andra.
                    
ett grått bälte.                                                                   och ett blått linne från cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback