Suit yourself

Hallåj,
jag vaknade nyss och klockan är tio över 2, faen.
jag som trodde du sku väcka mig tina? :oo
du vet ju hur länge ja sov! ;D.. he-he.
men vafan, skönt att sova länge, för jag har svårt att sova nu,
för jag har så jävla ont i halsen att jag lider varje gång jag sväljer lr pratar,
och det värsta är att mina halstabletter är hos tina just nu :( ,
så då kmr ja lida sönder till lite senare! ;o ;) .
fast jag hade då ingen feber igår iaf, tur de!
för vill inte ha lunginginflamation, eftersom jag hostar och har ont i halsen är jag gode rädd,
för har typ febergräns oxå! ;s , faaiiill. nån som vet om microplasma smittas? :/ ,
men iaf, jag kan då inte ha halsfluss, för har ju tagit bort halsmandlarna ,
såå jaa, =/ .. "typ intresseklubben antecknar" , men tänkte bara säga de för dom som ville veta ! ;);););).

anyway, ska tydligen få våfflor till lunch =) , helt mums!

joo föresten måste berätta lite om helgen, i fredags då for jag och tina till luleå,
och jag hittade jävligt mkt kan jag säga!
jag kmr inte ens ihåg allt, ni kanske får bilder på det senare,
om jag får nån tid till de. efter lule då for vi hem och fixade oss,
sen for vi, emelie och amanda, på ferre hos baffy.
fast det var typ sämre än vad jag trodde :p , eftersom vissa it kunde dricka pga. medicin,
men men, det var kul ändå. igår då for jag och tina till bersikka igen, till baffy. 
dom sa att vi sku dit o festa, vi drack dock inte, men trodde det skulle vara fest då, 
hahahha, så vare en som var full, amen lyckat. 
men det var ganska soft ändå, vi satt typ ute, och de blev nog mest svammel, 
som typ vanligt :p , haha. sen skjutsa marie hem mig , alltså tinas morsa. 
och hon glömde ta med hela min väska, så fail ;( . skitsamma,
ikv ska vi nog fara dit igen, eller vetit om de blir just baffy, men iaf till bersikka sku ja tro,
eftersom vi ska slagga där. eller mest troligt för min del iaf. de beror på D, 
 bajsbajs, ville bara skriva av mig lite,

pusstjaooo00.


jo btw, i fredags betalade jag och tina våra pdol-biljetter,
så vi får dom till veckan, typ måndag eller tisdag.
feting nice! så nu ihelgen kmr vi hänga där på kvällen =).
nån mer än jag som längtar? :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback