Du är så, yeah yeah wow wow.

jag somna typ 4 kanske inatt, och har knappt kunnat sova,
har gått upp två ggr, och var uppe en kvart varje gång,
uschne. jag är typ sjuk :S , jag höll på att spy en av gångerna jag hostade,
så hämtade vatten.. och får bara sämre röst, hesare alltså. och är nanting förkyld alltså.
menmen, det stoppar inte mig att fara på pdol, nejnej! inte en chans! =).
yeah, familjen är och äter nånstans, men jag orkade inte följa, har typ febergräns nu oxå,
och jag orkar verkligen inte göra egen mat .. :/ , men vem vet, kanske kmr hem nått sen =) .
fast är ganska hungrig nu ;s .. "äh, får be lillis göra strips ;););;) HAHAHAHA." nejtack, men jaja,
nu ska ja göra nå annat shiet, hare bra. iaf vissa av er! ;)
pusstjaoo00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback