tänk vad kul man kan ha för ingenting ;D

godmorgon allihopa :)

inatt har jag knappt fått sova nå, bara i tre timmar. från 9 till 12.
jag var uppe och höll på med datorn tills halv 6 kanske? , och så smsade jag med sofie ;D
och just före 6 , låg jag i sängen för att sova, eftersom jag skulle upp 12.
men då ringer pekke just när jag höll på att somna, fast jag tröck upptaget några gånger innan jag svara, haha.
men sen pratade jag med han,rille och sofie :) hahaha. man fick höra allt från flygande fiskmåsar till utsprutande juice ;D
sofie skullle upp typ 7, för att hon och hennes familj skulle fara till lule vid 9, så hon vakade med oss till 7 ist för att sova en timma ;P .  sen när hon gick för att duscha o de, så pratade jag fortfarande med rille o pekke, men rille la på och pratade med sin tjej rebecca ist ;) (a) . haha. jag och pik0n pratade minnen o annat skit, sen halv 9 så la vi på.
sen vid 9 fick jag äntligen sova :)

nu sitter jag och sofie o undrar om dom hann med bussen eller inte? , för dom ska nämligen till älvsbyn idag och hämta sina datorer, men dom har typ ingen ström på tfnerna, så hur fan ska dom kunna vakna? ;o .

iaf, nu ska jag släpa mig in i duschen o sedan fixa o dona ;P
sen vid 4-5 ska jag som sagt till munksund, till lilla sofie :) <3
jag hoppas pekke och rille kmr , som dom lova!
men hursomhelst, ska nog sova hos sofie ikv , om jag får för morsan, har it orkat fråga än ;D
heuheu, vi hörs sen? pösss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback