slut på lanet :p

hejsan;D
kom typ hem från sebbe gode så nyss, haha, koppla ihop datorn var ofc de första jag gjorde ;) haha. :D
jag,sofie,tommy och sebbe har spelat warrock hela natten :) , de var väl ändå kul, men eftersom jag sög riktigt jävla mkt, så var de tråkigare för mig ;D  jag dog ju bara. haha ;) och det tog för jävla länge o installera skiten oxå -.- morrrrrrrrr.
hehe, aja, vi spela då ett tag, sen såg vi en film :) , haha, och dom dära gullefjuna, dom somnade ju ofc ;D , så då vare bara jag vaken,haha. inte kul , svart o läskigt :( ;) och det ringde flera gånger o sofie fick sms, men ingen reagera, små söta tröttisar :)  , aja, filmen sög då iaf. sebbe är inte bra på att ladda hem bra filmer, ;o .
aja, sen gick ja o la mig då:) tror klockan var efter tio nån gång då, ja vetit. men iaf, vi vaknade nog kvart över 12 , typ? ;D
haha :) , jag tror ingen kan mobbas lika mkt som vi alltså, huh, hann bli lite små putt några gånger, hahaha.
och sofie var ovanligt tyst inatt ;o, fast hon var så trött :) , inte så konstigt, så länge som vi har varit uppe i veckan, ;D hihi<3
Jag tkr det var ett lyckat lan iaf ;D .  faast, alle tog en av mina power king -.-,. den räkan! kmr nog aldrig få tbx en pk hlr,
aja, sånt är livet. den kosta bara 9 kr ändå så xD haha.

resten av dagen kmr jag nog bara ta det lugnt eller något :) call me ? <3 ;*

puuussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback