It's to sad to explain.

Jag gråter osynliga tårar, låtsas att jag ler, men ensam i skuggorna viskar jag, ja orkar bara inge mer.


Allt går neråt.
Jag sitter här med minnen och känner hur tårarna rinner
om en kudde kunde tala så hade den berättat om mina tårar om kvällarna.
Ett tomt hjärta som stängt av sig helt.
Mitt liv går vidare men mina känslor försvinner inte.
Sorgen finns där, tårarna rinner fortfarande på kvällen
känslan av att inte orka finns fortfarande kvar..


It's sad to explain, how much im hurting.
i just wanna cry all the time, dag and night, it dosen't mather.
i wish i were happy, have truefriends to have fun with, and maybe a boyfriend thats love me , for who iam.

i can't explain, but you should just know, that im hurting inside.

Kommentarer
Postat av: michaela

PUSS PÅ BÄST!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-27 @ 18:24:41
URL: http://michaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback